Doskonałe narzędzie pracy dla każdej firmy, świadczącej wszelkie usługi materialne również te rozłożone w czasie np. usługi budowlane, instalacyjne oraz dla firm prowadzących usługi serwisowe związane z naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi. Pozwala prowadzić przedsiębiorstwu szczegółową ewidencję realizowanych usług i ich kosztów a następnie uzyskać bilans zlecenia, czyli podsumowanie rentowności wykonanego zlecenia.
Wybrane funkcjonalności rozwiązania – Serwis i usługi
- możliwość zarejestrowania przedmiotu zlecenia usługowego oraz kojarzenia z nim dokumentów rozchodu wewnętrznego materiałów, faktury sprzedaży oraz faktur obcych
- przypisanie pracownika odpowiedzialnego za wykonanie zlecenia serwisowego
- możliwość dokonania z poziomu zlecenia serwisowego rozchodu materiałów (dokument RW) oraz rejestracji kosztów robocizny i usług
- automatyczne fakturowanie zlecenia wg wybranego sposobu fakturowania usług i użytych do naprawy materiałów
- tworzenie bilansu poszczególnych zleceń usługowych i serwisowych
- silne mechanizmy filtrowania danych pozwalające uzyskać informacje na temat terminów realizacji zleceń usługowych i serwisowych oraz sprawować kontrolę nad ich realizacją