MiniCorax (SQL) to łatwy w obsłudze program do prowadzenia małej firmy. Sprawdza się w sklepach detalicznych, małych hurtowniach, punktach usługowych oraz firmach dokonujących prostej kompletacji wyrobów.

Służy do wystawiania i rejestracji faktur sprzedaży, paragonów, faktur zaliczkowych, faktur zakupu, korekt i innych dokumentów w PLN związanych ze sprzedażą i zakupem towarów oraz usług. Umożliwia prowadzenie kas i rachunków bankowych. Tworzy raporty kasowe oraz pozwala na proste rozliczenia kasjerów. Pomaga w prowadzeniu rozrachunków z kontrahentami, kontrolując terminy płatności klientów oraz własnych zobowiązań. Wystawia wezwania do zapłat oraz noty odsetkowe. Pozwala także szybciej rozliczać się z Urzędem Skarbowym. Na podstawie zarejestrowanych w programie dokumentów tworzy deklaracje VAT-7 i VAT-7K.

  MiniCorax to również program magazynowy. Obsługuje dowolną ilość magazynów oraz wszystkie dokumenty magazynowe (WZ, PZ, P, R, MM). Kontroluje stany magazynowe oraz ułatwia inwentaryzację. Umożliwia obsługę opakowań kaucyjnych i zamienników. Dostarcza prostych analiz mierzących chodliwość towarów, obroty z odbiorcami i dostawcami oraz przedstawia historię sprzedaży/zakupów towarów.

  Współpracuje z kasami i drukarkami fi skalnymi, wagami elektronicznymi, kolektorami danych, etykieciarkami i innymi urządzeniami zewnętrznymi ułatwiającymi sprzedaż towarów. Posiada możliwość prowadzenia szybkiej sprzedaży detalicznej opartej na prostym i wygodnym interfejsie oraz pracy z wykorzystaniem ekranów dotykowych. Wbudowany w program system CRM ułatwia współpracę z klientami, pozwalając przypisać im uzgodnione warunki handlowe, tworzyć notatki oraz podpinać zewnętrzne pliki np. umowy współpracy.

  Firmy usługowe wspomaga w prowadzeniu usług i serwisu, zaś produkcyjne w tworzeniu wyrobów powstających w wyniku prostej kompletacji.   MiniCorax jako program do pełnej obsługi małej firmy posiada również rozwiązania do prowadzenia księgowości. Modułowa budowa programu umożliwia dobór modułów wg aktualnych potrzeb firmy oraz w dowolnej chwili poszerzenie jego funkcjonalności o kolejne moduły.

  Całość systemu MiniCorax tworzą następujące moduły:  

  • Pakiet Podstawowy (część handlowo-magazynowa)
  • Książka Przychodów i Rozchodów
  • Księga Handlowa
  • Środki trwałe
  • Kadry i Płace
  • Serwis i Usługi
  • Produkcja
  • Edytor widoków i wzorców.  

MiniCorax może pracować jako program sieciowy maksymalnie na trzech stanowiskach komputerowych.

­